/ elektronické vypnutie (systém recirkulácie výfukových plynov)
Výhody deaktivácie EGR:
– sanie sa nezanáša karbónom
– ušetrené finančné prostriedky na výmenu EGR
Peugeot, Citroen 1.6HDI, 2.0HDI, 2,2HDI
Fiat, Alfa, Lancia 1.3JTD, 1.9JTD 2.4JTD
Ford, Mazda 1.4D, 1.6D, 2.0D
BMW, Mini 118D, 120D, 318D, 320D, 325D, 330D, 520D, 525D, 530D, 535D, 540D
VW, Audi, Seat, Skoda 1.6TDI, 1.9TDI, 2.0TDI, 2,7TDI, 3.0TDI, 4,2TDI
Opel 1.3CDTI, 1.7CDTI 1.9CDTI
Toyota 1.6, 2.2, 2.4 D-CAT
Honda 1.6 i-DEC, 2.2 i-DEC
ECU: Cummins, CAT ADEM4, Marelli MJD6, Marelli MJ8D, Bosch EDC15, EDC16, EDC17, Siemens SID, Siemens PPD, Denso, Delco, Delphi DCM3.4, Delphi DCM3.7, Delphi DCM6.2, Transton, Motorola EMS S8, Visteon. Kontaktujte nás aky tip ECU/vozidla mate.
Deaktivacia EGR 1.6TDI Siemens / Continental PCR 2.1
VW, Skoda, Seat, Audi 1.6TDI
55kW, 75kW, 66kW, 77kW, 88kw,
Kódy motora: CAYA, CAYB, CAYC, CAYE, CAYD
Odstranený EGR ventil nieje možne detekovať na emisnej kontrole (EK), výsledok merania vykazuje lepšie emisné hodnoty.
Deaktivácia vírivých klapiek v sani. AUDI / VW / Škoda / Seat 2.7TDI, 3.0TDI, Mercedes CDI, JEEP 3.0CRD, Opel.
Chybové kódy: 004120, P1018, P2015, P2020, 012597, P3135, P2008, P2011, P1270 – Jeep, P2004, P2006, P2008, P2009, P200A, P2010, P2016, P2017
Readiness kód – kontrola – oprava – podporované vozidlá
/kód pripravenosti emisného systému/
Iveco – naftové motory
Mercedes – benzínové aj naftové motory
Peugeot – benzínové motory
Porsche – naftové motory
Seat – benzínové aj naftové motory
Škoda – benzínové aj naftové motory
Volkswagen – benzínové aj naftové motory
Audi – benzínové aj naftové motory
BMW – naftové motory
Citroen – benzínové motory
Ford – benzínové motory
Teplý štart (horúci štart)
Máte problém so štartovaním na teplom motore? Máme na to riešenie!
Podporovane vozidlá:
TDI, DCI, CDI, CDTI, TDCI, DTL, DTH, HDI, JTD, CRDI, d4d
…a máte problém so štartovaním na teplom motore , potom je táto služba určená práve vám!
Ďalšou zo služieb, ktoré poskytujeme je Odstránenie jednotlivých chýb DTC.
Odstránenie mäkkého obmedzovača otáčok
Moderné auto štandardne obmedzuje maximálne otáčky za minútu /RPM/ motora,
keď je v režime Neutral/Park. Odstránenie tohto obmedzovača však môže mať pre
určitých nadšencov tuningu určité výhody ako napriklad vylepšený zvuk motora.
Aktívna mriežka uzávierky je mechatronický systém, ktorý vykonáva funkciu prúdenia vzduchu s automatickým otváraním a zatváraním žalúzií na základe potrieb v reálnom čase.
Odstránenie EVAP
EVAP sa používa na zabránenie úniku benzínových výparov z palivovej nádrže a palivového systému.
Najčastejším problémom nádoby je chybné ovládanie čistenia ktore spôsoby vážne problémy.
Imobilizer / deaktivácia
Imobilizér je dôležitou súčasťou elektroniky starších aj novších automobilov. Zabezpečujú, že auto nie je možné odcudziť a ponúkajú majiteľom vozidiel určitý stupeň ochrany.
Cieľom výfukovej klapky je znížiť hluk pri studenom štarte. Výfuková klapka je ventil inštalovaný v koncovom tlmiči.
AKTIVAČNÝ – POPS&BANGS
Umožňuje našim zákazníkom ovládať zvuk obmedzovača otáčok. Samozrejme, na použitie tohto modulu sa odporúča používať ho v autách vybavených špeciálnym výfukovým potrubím. Dostupné len pre vozidlá vybavené iba s manuálnou prevodovkou!
Odstránenie SAP
Systém vstrekovania sekundárneho vzduchu. Je to ventil, ktorý umožňuje dostať čerstvý vzduch zo sacieho potrubia a posiela ho priamo do výfuku. Hlavným problémom je, že má tendenciu zlyhať.
Odstránenie obmedzovača rýchlosti
Odstránime Vam rýchlostný limit, ktorý vyrobcovia mate nastavený vo vozidle.
Štart/Stop OFF – neaktívna funkcia, takže auto bude mať neustále zapnutý spaľovací motor.
Odstránenie TVA – zabraňuje chveniu motora pri vypnutí zapaľovania.
Vozidlá s deaktivovaným EGR,DPF systémom nie sú spôsobilé prevádzky na pozemných komunikáciách v EU.
Pri výkone emisnej (EK) a technickej kontroly (TK) to však nie je možné odmerať a odkontrolovať, to znamená, že vozidlo je spôsobilé.
Túto službu ponúkame len na špotrové a testovacie účely.